Ανάγκη καλλωπισμού και φωτισμού στο Λιμεναρχείο Αγιοκάμπου
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να επισημάνω την ανάγκη άμεσης φροντίδας του κτιρίου και του περιβάλλοντος χώρου του Λιμεναρχείου Αγιοκάμπου Λάρισας.
Αυτή τη στιγμή η εικόνα του σταθμού δείχνει παραμελημένη. Το κτίριο είναι παντελώς απεριποίητο εξωτερικά, τα δέντρα στον περιβάλλοντα χώρο έχουν μεγαλώσει ανεξέλεγκτα χωρίς καμία περιποίηση, ενώ τις βραδινές ώρες δεν υπάρχει φωτισμός στο σημείο.
Είναι σημαντικό οι δημόσιες υποδομές μας να διατηρούνται σε καλή κατάσταση.
Παρακαλούνται οι αρμόδιοι φορείς να μεριμνήσουν για τον καθαρισμό των δέντρων την περιποίηση του κτιρίου και την αποκατάσταση του φωτισμού ώστε ο χώρος να γίνει ξανά ασφαλής και ευπρεπής.
Με εκτίμηση Ταταριώτου Άννα



























































