Γιάννης Σχοινάς για την θητεία του στον Δωτιέα Αγιάς:
“Διατηρήσαμε την αγωνιστική αξιοπρέπεια, βελτιώσαμε την οργάνωση και επενδύσαμε στο μέλλον”
Ο Δωτιέας Αγιάς βρίσκεται μπροστά στην πρόκληση της νέας αγωνιστικής σεζόν στο πρωτάθλημα της μεγάλης τοπικής κατηγορίας.
Προαπαιτούμενο η συγκρότηση νέας διοίκησης μετά την ολοκλήρωση της θητείας του Γιάννη Σχοινά στον προεδρικό θώκο του συλλόγου. Μιας θητείας που σε διοικητικό επίπεδο χαρακτηρίστηκε από προσπάθεια, σταθερότητα και δουλειά ουσίας, δίνοντας έμφαση στο να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για ένα πιο σταθερό και υγιές μέλλον.
Μιλήσαμε με τον απερχόμενο πρόεδρο Γιάννη Σχοινά για το έργο που επιτελέστηκε στον σύλλογο, αλλά και για τις προοπτικές που δημιουργούνται και μας είπε:
“Η χρονιά που ολοκληρώθηκε ήταν μια ιδιαίτερα σημαντική και δημιουργική εμπειρία για εμένα προσωπικά, καθώς είχα την τιμή να υπηρετήσω τον Δωτιέα Αγιάς από τη θέση του προέδρου. Παραλάβαμε μια ομάδα με ιστορία και απαιτήσεις και στόχος μας ήταν να διατηρήσουμε την αγωνιστική της αξιοπρέπεια, να βελτιώσουμε την οργάνωσή της και να επενδύσουμε στο μέλλον της” επισήμανε ο κ. Σχοινάς και πρόσθεσε “Η κατάκτηση της 7ης θέσης στο πρωτάθλημα μπορεί να μην ήταν ο απόλυτος αγωνιστικός στόχος που είχαμε θέσει, ωστόσο θεωρώ ότι η χρονιά κρίνεται επιτυχημένη, καθώς ο σύλλογος παρέμεινε ανταγωνιστικός, οικονομικά υγιής και με ξεκάθαρη προοπτική για τα επόμενα χρόνια. Σε μια δύσκολη εποχή για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, καταφέραμε να λειτουργήσουμε με σοβαρότητα, συνέπεια και υπευθυνότητα”.
ΟΙ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
“Ιδιαίτερη βαρύτητα δώσαμε στις Ακαδημίες του συλλόγου. Εργαστήκαμε για την καλύτερη οργάνωσή τους, τη δημιουργία ενός υγιούς ποδοσφαιρικού περιβάλλοντος για τα παιδιά και την ενίσχυση της σύνδεσης μεταξύ των τμημάτων υποδομής και της ανδρικής ομάδας. Πιστεύουμε ότι το μέλλον του Δωτιέα βρίσκεται στα δικά του παιδιά και γι’ αυτό προωθήσαμε νεαρούς ποδοσφαιριστές από τις Ακαδημίες στη μεγάλη ομάδα, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αποκτήσουν εμπειρίες και να αποτελέσουν τη βάση του συλλόγου τα επόμενα χρόνια”.
Η ΑΝΔΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
“Παράλληλα, στηρίξαμε την ανδρική ομάδα με όλες μας τις δυνάμεις, δημιουργώντας ένα υγιές κλίμα συνεργασίας ανάμεσα στη διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο και τους ποδοσφαιριστές. Οι δυσκολίες δεν έλειψαν, είτε σε οργανωτικό, είτε σε οικονομικό επίπεδο, όμως με συλλογική προσπάθεια και αγάπη για τον σύλλογο καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της χρονιάς”.
ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
“Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους όσοι στάθηκαν δίπλα στον Δωτιέα: τους συνεργάτες μου στη διοίκηση, τους προπονητές, τους ποδοσφαιριστές, τους γονείς των παιδιών των Ακαδημιών, τους χορηγούς, τον Δήμο Αγιάς και φυσικά τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας που συνεχίζει να αποτελεί τη μεγαλύτερη δύναμή της.
Εύχομαι ολόψυχα ο Δωτιέας να συνεχίσει να εξελίσσεται, να πρωταγωνιστεί και να αναδεικνύει νέα παιδιά από την περιοχή μας. Ο σύλλογος έχει βαθιές ρίζες, μεγάλη ιστορία και αξίζει να κοιτάζει πάντα μπροστά με αισιοδοξία, ενότητα και όραμα.
Για εμένα, ο Δωτιέας θα αποτελεί πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου και θα είμαι πάντα δίπλα του σε κάθε προσπάθεια για το καλό της ομάδας”.























































