“Το καλοκαίρι έφτασε και η μπασκετική ακαδημία μας είναι έτοιμη να κάνει τις διακοπές της! Την Παρασκευή 26 Ιουνίου, στις 15:00, θα λάβει χώρα η τελετή λήξης με παιχνίδια σε γιορτινό κλίμα! Σας περιμένουμε όλους, αθλητές και γονείς, να κλείσουμε μαζί μια όμορφη χρονιά, γεμάτη μπάσκετ, παρέα και χαμόγελα!”.
Με αυτήν την όμορφη εκδήλωση, που ανακοινώνει ο Γυμναστικός Σύλλογος “Ερμής” Αγιάς, κλείνει για τις Ακαδημίες Μπάσκετ μια εξαιρετική χρονιά. Το ραντεβού ανανεώνεται για την σεζόν 2026-27 αφού πρώτα μεσολαβήσουν για όλους οι απαραίτητες και όσο γίνεται ξένοιαστες καλοκαιρινές διακοπές…
























































